ok fine aku nak buat pengakuan yg aku sebenarnye...

assalamualaikum wbt...

entry kedua untuk bulan Januari ni.eehh...untuk tahun 2012 nih
jugak.pelik tak kenapa makin lama makin jarang-jarang entry yg
keluar?apsal ah?sibuk sangat ke tu?hihi...ok fine i'll make some cute
confession...i guess lah

mungkin sebab bz dengan preparation utk chinese new year nih.tak tahu
lah sebab ape tahun ni rasa semacam jer excitednyer tuh.mcm raya
sendiri jer.tapi sebenarnye tak sabar nk habiskan Januari ni sebab on
Februari tu lebih best kot.apsal ah?hihi...adelah!

bile aku bukak gmail je,eehhhhh!! sudah tukar layoutlah...ok cool
jugak tu.so habis je time kerja,aku pon menaiplah...ermm.apsal
parangraph ni mcm tertukar turn je dengan paragraph atas tuh?huhu..

semalam aku terima bbm daripada one of my follower.waaa follower ade
bb pin aku lah.korg nak?hihi...die tanya satu soalan nih.then ade
soalan yg berikutnyer yg aku wajip jawap.ok fine then...aku jawap...

dia : oit...aku tanya sikit boleh?

aku : pe?

dia : aku tahulah ko da bahagia skrg...blog jgn sepi...

aku : hehehe...bz ah

dia : yelah tu bz...bz bercinta sakan :p (aku xsure la smiley tu ade
ke x mase tu)

aku : hahah.yelah esok aku update

dia : dah la buat aku kecewa....

aku : hohoho...ko kecewa nape?

dia : aku siap cerita kat 'mem' aku pasal ko (mem tu awek die)

aku : die kenal aku ke?

dia : tak...tp die ade bc blog ko jugak kalau aku suruh

aku : ape ko ckp dkt mem ko?

dia : yuna dah ******

aku : hahah...kau nih.ko suke aku eh?hahaha

dia : hahah...xde ape lah.just gurau2 :p

hahahahha...kelakar tak?ok sebenarnye bukan ini yg aku nak confesskan
disini.tp sbnrnye aku nak buat pengakuan yg sekarang ni,saat ini,buat
masa sekarang,diwaktu ini,

saya,

nurrulakhira binti azman,

yg dulunya dilahirkan di hospital besar kluang pada pukul 2.45 ptg (agaknyelah),

pada tarikh 24 februari 1988,so sekarang dah berumur 24 tahun,kalau
ikut bulan belom lagi,tapi ikut tahun dah...

sebenarnye...

nak mintak maaflah sebab dah lame

tak update blog...

bukan tak nak...

tapi....

ya mmg betul la apa dia cakap tuh...tengah bahagia kot :P

doa-doa lah yer.

insyaAllah...kalau ada,adalah....kalau takde,takdelah.... :)

so?puas hati kau sekarang?hihi


februari nnti aku ade reunion ke Penang insyaAllah kalau panjang
umur,murah rezeki sampailah kaki aku ni berpijak kt tanah utara tu.so
aku akan upload la gmbr2 time kat sane.then kalau ade rezeki korang nk
tgok "dia",aku upload la gmbr kami berdua
nnti.bhahaha...adoiyai...geli la pulak.

ok bye!

wassalam.

p/s : kan aku ckp layout gmail cool kan???arghh aku try cari menu utk
kaler2kan font tak jumpe pulak...so totally NOT cool.wekkks!

Comments

Popular Posts