"awak tahu tak makna JELESSSS...hihihi"

assalamualaikum w.b.t
 
hari ni hari khamis.semalam dia MC.tp bukan MC demam.tp MC sebab nak ge JPJ ade hal katanyer...
so hari ni baru ada kesempatan nk ber email dgn dia.
 
dia : bz ke tuh?
aku : xsgt ...nak hantar today shipment.abg saiful dtg keje x hari ni?
dia : call la dia.watpe tanye kite pulak.
aku : ala tanye pon xboleh...
dia : awak tahu x makna JELESSSSSS?hihihi...
aku : ala abg saiful dah kawen la.taste kite org bujang je...huhu
dia : yelar...
aku : takpe la...sori...nnti qiera call dia sendiri
 
huhu.comel plak aku tgok die nih.hihihi...diam2 tau.jgn bgtau die (mintak2 die x ingat url blog nih.huhu...)
 
sebenarnye simple je benda ni.awak tahu makna jeles?menurut pemahaman aku la...jeles ni tandanya...:
 
1. sayang tak sayang sangat la...
sebab kalau sayang giler,die takde nak jeles-jeles nih.die panggg je terus.huhu.jeles berlebihan kite bukan panggil die "jeles" tapi bangang.woot...woot...
 
2. suke
kalau kite suke someone,kite akan cuba utk buat org tu pon suke dgn kite.jangan bagi die suke dgn org lain.kalau bole,setiap masa nak berdua je.setiap saat mesti ade die.xkirelah guna sms,email,chat,komen kt fb dan sebagainya.itu tanda die sudah suka sama itu ah moi la..meaningnyer kt sni,dia sudah suka sama ini ahmoi.ini ahmoi tu aku lah.erkk!
 
3. ambil berat
bila die jeles meaning die cuba utk ambil berat.mane tahu kalau tersalah pilih kawan.so bila dia cuba nak tahu dengan siapa kite berkawan,berinteraksi,berkomunikasi bagai,meaning dia ambil berat.dengan kata mudah,dia jeles kalau ada yg lagi baik dan hensem dari dia.
 
4. gaduh-gaduh manja
sebenarnye die dah bosan tuh asyik clear aje.takde asam,takde garam dlm relationship.sedangkan jari lagi tersepit pintu,inikan pulak berkawan-kawanan.so biasalah tuh nak carik pasal gaduh-gaduh manje.salah satu caranya adalah dengan 'jelessss'.
 
5. sangat comel
rahsia aku...aku suke org jeles2 nih.pastu merajuk comel2.pastu aku pujuk sambil gelak2..waahhh romantik tau.hahaha
 
huhu...sorry kalau entry kali ni simple sgt.sbnrnyer aku gatal tgn nk update blog.last month cume sempat buat 5 post aje sbb mmg bz gila.so this month aku try yg terbaik untuk sajikan para readers tersayang time2 bosan,time pembaziran masa.dengan harapan boleh buat korang sengih sensorang.huhu
 
aku pon xberapa nk sehat sebenarnyer...mcm nk demam pon ade.hidung dah sroot srett sroott srett dah ni...tekak pon dah tak selesa.asyik batuk2 comel je.huhu.
 
oklah.nanti aku update lg.semoga berjumpe di lain hari dan waktu.
wassalam.
 
p/s: jangan tinggal solat,jgn cemburu buta...
 
 
 

Comments

Popular Posts