pliz do NOT approve people easily!

assalamualaikum w.b.t...
 
sorry.dah dekat 10 hari bulan syawal ni,baru 2 entry yg aku sempat buat.tajuk bahasa inggeris tapi elaborate story dlm bahasa melayu.ade 2 sebab aku buat mcm tu.yg pertama sebab aku bodoh inggeris dan yg kedua ade request dr reader yg xnk aku buat entry dlm bahasa inggeris sebab die tau aku bodoh inggeris.haish...tq.huhu
 
2 hari lepas kalau kau ada fb aku,kau mesti ada baca status untuk aku remove mereka-mereka yg entah sape-sape entah yg entah ape-ape entah,yg entah mcm mane entah boleh jadi friend list aku kt situ.aku pon dah tak berapa nk ingat benda2 benda yg tak penting tu.sorry
 
kat sini,kat blog aku,kat blog gadisemasa,kat page aku,kat line aku,kat aku punyer platform nak menceritakan apa-apa aje yg aku suka,aku nak beritahu kau,kalau nak jadi friend list aku lepas tgok profile pic aku yg comel tu,yg kau rasa mcm ni..."perghhh....mcm best je wall die ni.nk try la even aku xkenal pon", kau,kau,kau,kau dengar sini...:
 
1. aku tak best.
 
2. aku guna fake profile pic
 
3. aku tak suka chatting dengan entah sape2 yg aku tak kenal tu
 
4. aku tak suka jawap soalan yg berkaitan dengan age / sex / location (mirc chat)
 
5. aku sombong dan tak berminat nak berkenal-kenalan.
 
6. aku takde masa nk reply msj kat inbox aku kalau setakat bagi salam nk kenal.eee
 
7. kalau aku xreply, mungkin aku sibuk dgn urusan duniawi dan hal ehwal semasa.so aku perlukan byk masa untuk bajet reply msj kau tu
 
8. aku bukan artis nk layan soalan wartawan mcm kau
 
9. jgn hantar msj kali kedua berbunyi begini "hurmm...msj xreply.tp online sempat pulak"...ooohoo! f***. lepas ni msj kali ke 3,4,5 atau ke 11 pon,jgn harap aku reply kau punyer msj.
 
10. jgn paranoid dgn status aku.
 
senang cerita,aku takkan approve lagi mana-mana manusia pelik yg wujud di muka bumi ni,yg cuba nk try test jadik friend aku kt fb.setakat ni makhluk pelik ni dah pon aku remove dan block.mengganggu ketenteraman hidup.gangguan emosi dan seksual.mmg silap aku mengapprove makhluk pelik mcm tu.tp sbnrnye aku bukan tau pon sape makhluk pelik tu.sebab kalau aku sendiri pon,takkan menyibuk meng ADD mane2 lelaki hensem yg aku rasa aku TAK kenal tp saje je nak TEST market.
 
kalau di kira,cume berapa org je yg aku ADD yg aku rasa aku kenal die.semua kawan sekolah dan time aku belajar di Uitm dulu.sekarang friend list aku bertambah dengan opismate aku.
 
humphhh so! sampai di sini saja lah entry aku pada kali ni.kepada readers yg nk menjadi friend list aku,mungkin aku akan fikirkan 1001 kali sebelum mengapprove kalian.bukan bajet hawt tp jujur la aku cerita kat sini, gangguan seksual adalah sangat SUCK.
 
kalau org yg terlibat tu ada membaca ini,sorry guys.you are too much.be friend with someone like you is just a nightmare.thank you...
 
(sorry la kalau ayat terkasar.dah kira polite la ni aku cuba menyound.kasi clear dengan itu mamat gila)
 
wassalam
 
p/s: baru kejap tadi ada org gila call marah2 pasal kerja.sabar je la...
 
 
 

Comments

Popular Posts