untuk insan tersayang

assalamualaikum


esok cuti umum. so aku nak ucapkan selamat hari wesak kepada warganegara Malaysia yg menyambutnya.

huru-haranya perasaan aku sama macam Malaysia sekarang ni. apekah bodohnyer nak bergaduh bagai.kalau setakat nak membantah tu aku rasa tak perlu buat perkara-perkara bodoh sampai ada yg mati.tak kesahlah salah siapa,tapi yg pasti masing-masing bengap nak selesaikan masalah negara.

aku pon malas nak komen banyak sebab tambahkan saket kepala aku je nanti.lebih elok kalau aku balik kampung,kasi tenang fikiran.

aku dah lame tak update,so aku nk refresh blog aku ni.lama-lama nanti bersarang pulak.kalau bersarang dengan followers takpe jugak.sekali HATERS pulak yg menyibuk.hehehe.....ade ke haters?huahuahua

minggu lepas aku balik kampung.hurmm...minggu ni balik,minggu depan balik...alahai.naik bosan mama tgok muke anak die ni tiap-tiap minggu.dah la bangun lambat,makan banyak,tengok tv,makin menanbahkan kerja dia pulak.hihihi...

ok sambung balik yg minggu lepas punye story,aku ke Kluang Mall dengan besties aku si Dila Bahar yg cute lg busuk tu.hihi.then tergerak hati aku nak ge timbang berat aku.last aku timbang bulan 3 kot.mase tu berat aku 47 kgs.tapi bila aku masuk je 20 sen,dah tak jejak angka 4 lg dah.terus 5!.50.4 kgs.

ok fine.sekarang dah capai berat ideal.BMI dah kembali normal.tapi selera sekarang dah berkurang.aku rindu dgn selera setan aku dulu.MasyaAllah...huhhu

ok aku nk balik Kluang.aku harap-harap takde la "beach" yg drive macam "beach" kt hiway tu.mcm jalan tu bapak die punye.macam die sorg je bayar cukai jalan.haktuihhh...

selamat bercuti!

p/s: dia cakap semoga bahagia.aku senyum,aku ckp "semoga bahagia" jugak...

Comments

Popular Posts