...saya kecewa dengan semua ini...


you told me
you're tired facing me
you told me
you want to put an end to all this

can't you try to
look at me and all my loves
can't you try to
appreciate my heart and all my feeling towards you
please try to understand me
just like me who can understand all about yourself
try to feel me
just like what i do


comel je lirik atas tu kan?hehehe...minggu ni turn aku kerja.so boring sikit bila takde kerja.ada mase nak update belog yg dah bersawang nih.hari ni pegi kerja dengan jalan terhencut-hencut sebab ade problem dengan my knee and ankle.ankle tu da 2 3 minggu rase saket tp still bole jalan lagi.tapi malam tadi lutut pulak buat hal.

aku kene jumpe tukang urut tradisional secepat mungkin.

korang pernah alami situasi racist di tempat kerja tak?kalau tak pernah mungkin korang tak boleh nak rasa feel ketidakpuasan hati tu.kalau pernah baru kau boleh rasa betapa SUCK nya perasaan tu.

ok fine aku perlukan beberapa bulan untuk cari kerja baru tapi bukan sekarang sebab ade banyak lg aku nak buat kat sini.bila semua dah tercapai,its time to say 'bye-bye boy'.

seriously aku upset dengan hal-hal yg berlaku.ok kita tinggalkan pasal hal kerja ni,kita tgok hal semasa pulak.

#halpertama::

kes ibu dera anak
mula2 aku dpt video drpd bbm fren aku.so first time aku tgok pagi tu di opis.memang sedih tengok budak tu kena dera.bila aku on facebook,aku terkejut sebab banyak gila yg post pasal video tu.yang tak bestnyer,caption video tu.agaknye org Malaysia ni memang suka memaki hamun tanpa fikirkan perasaan org lain kot.aku kecewa kat situlah.siap keluar perkataan "pu**mak" bagai...mak sape?mak kau?lu pikirlah sendiri...memang perbuatan ibu yg mendera anak tu tak boleh dimaafkan tapi siapa kita untuk menghukum?oh....rupa-rupanya mak die dah kene penjara pon.kes tahun lepas?hurmm....lembap jugak kita ni kan?

#halkedua::

berita tv3
jujur aku cakap,aku tak tengok berita kecuali berita sukan sebab sekarang ni hari-hari berita pasal politik.membosankan.skandal seks la,rasuah la,isu masjid la,tanah la,air la,karam lemas bagai.bilelah semua ni nak berakhir?


#hal ketiga::

aku harap takde hal ketiga.cukuplah tu


aku nak balik kampung sebab aku orang kampung.aku bukan orang bandar yg duduk dekat rumah teres tu,yg dikelilingi bangunan pencakar langit,yg advance-advance.tapi disekeliling aku cuma tanah lumpur,kebun,semak dan binatang-binatang liar yg selalu kacau tanaman mama.kuali Astro pon diorang nk buat main.hehhh

so tak hairanlah kalau dulu ade yg cakap tak boleh nk adapt dengan keadaan aku tu.dan betullah apa yg dia kata tu.sebab dia sekarang bahagia dengan  dunia bandar dia.aku doakan dia bahagia sampai bila-bila.selalu cuci tangan pakai sabun dettol tu supaya takde kuman yg boleh rosakkan kebahagiaan kau.jangan macam aku,orang kampung banyak kotoran.huhu...terima kasih dengan kata-kata kau dulu.aku dah faham kenapa kau pilih dia.

wassalam

p/s : cari tukang urut kt kampung tp mcm tak sempat je.....


Comments

Popular Posts