kembali

assalamualaikum
 
by the time kalian membaca entry ni,aku mungkin dah gerak balik kluang.
 
minggu ni my family ada kenduri arwah nenek yg meninggal pada februari 2009.
 
exactly tarikh tu aku x ingat tapi hari selasa tengah hari....
 
al - fatihah
 
sebenarnye ade cerita di sebalik kenduri ni....sadis jugaklah
 
semalam aku terima whatsapp dari makcu
 
cu : yun,ko balik kg x minggu ni?
 
yun : tak balik....duit takde (berterus terang itu lebih baik)
 
cu : ala balik la...cu nak buat kenduri arwah nenek
 
yun : ...
 
cu : cu bagi duit la nanti...
 
yun : haa ok.hehe...(gelak tau)
 
kantoi sudah aku takde duit.mesti lepas ni takde yg nk ngurat lagi kan.he he he....
 
agak2 terlepas tak daripada kena pow dengan my buddies nanti?
 
kasihanilah saya...
 
huhu
 
kbai
 
p/s : dia buat aku tersenyum.tapi xtau sampai bila....harap2 sampai mati.... :))

Comments

Popular Posts