kpd sesiapa yg berkenaan sahaja....(kenapa perlu develop relationship kau orang)

assalamualaikum w.b.t
 
semalam aku terima keluhan dari one of my friend.dia pon one of my blog reader yg setia dr dulu.thanks la sebab sudi jadikan blog aku ni tpt korg meluahkan perasaan.dengan aku tak payahlah malu2.bukan separuh bogel pon kan.kalau kau separuh bogel pon,aku yg malu agaknya.hehe
 
sebenarnya aku tak pasti what kind of relationship yg kau develop dgn perempuan tu. ikut kefahaman aku, dia bukanlah aweks kau sebab apa? sebab ni...
 
pertama:::
 
---kau tak pernah cakap kau nak jadikan dia awek kau---
meaning kau tak pernah purpose dia.tapi kau selalu cerita pasal dia pada aku.kau panggil dia as your 'mem'.agak2 kau apa makna panggilan tu?saje-saje?heh?
 
kedua:::
 
---terlalu selesa dgn relationship kau---
meaning kau tak kesah dia nak ke mana2 dgn siapa dan buat apa.kalau kau cemburu pun,pernah kau beritahu dia?atau kau rasa dia akan tetap setia menunggu kau macam mane kau berjanji dgn dia yg kau akan tunggu dia sampai satu masa kau dan dia menikah?ada buat janji2 mcm tu?tapi kau kena ingat,hati manusia boleh berubah.
 
ketiga:::
 
---keep on secret tentang perhubungan kau---
kalau betul kau syg dia,kau anggap dia aweks kau,apsal kau nak tutup sgt cerita pasal kau org?macam skandal je?
 
keempat:::
 
---bercinta bukan tentang perasaan kau seorang---
and i think you are very selfish towards her feeling.meaning here,kau buat dia tertanya2 siapa dia dlm hidup kau.teman tapi mesrakah?kekasih gelapkah?kawan baekkah?teman seperjuangankah?sahabatkah?kekasih terangkah?
 
yg kelima takde:::
 
in a relationship jgn bagi peluang untuk pasangan kau tertanya2 dan antara soalan2 yg popular dlm relationship yg tak develop2 nih adalah....
 
1. aku ni awek die ke? apesal dia takde pon ckp dia nk aku jadi awek dia?
2. dia syg aku tak?apsal dia xtunjuk pon.....bosanlah
3. dia care and concern tp aku tgok dgn perempuan lain pon die care and concern jugakkkkkkkk!!
4. penat aku bagi hint....dia buat bangang je apesal eh?ke dah memang sedia bangang sejak azali?
5. kalau dia syg aku,apsal dia tak romantik pon?tak mcm S....S sgt romantik!
6. dia tak kesah kot kalau aku kuar dgn mamat ni....selalunya dia tak pernah sibuk2 pon hal aku...ermm
 
nak aku teruskan soalan2 ni?nanti takut merepek meraban...tak boleh terima...hehehe
 
so? nak tunggu bila baru kau nak develop relationship kau tu???bila dah ade org lain dlm hidup dia?yg lagi care,lagi berannnn,lagi syg,lagi romantik,bla...bla...bla....
 
sebenarnye kau penakut...
 
wassalam

Comments

Post a Comment

Bonda membebel apa tu?

Popular Posts