kenapa saya tak suka BF ada FB?

assalamualaikum
 
entry ni khas untuk mereka2 yg mengFIRE aku la kononnyer kat fb.heheh...silakanlah baca wahai encik2 sekalian...
 
mule2 aku nak kasi paham kat korang semua lah.bukan bermakna aku tak ada bf di fb kalau aku buat statement "saya tak suka BF ada FB".kalau aku ada bf di fb,aku buat statement "kepada BF sy di FB,sila deactivate FB abg.ayang tak shuker la abg ade FB.deactivate cepattttttt!!". sekian
 
geli kan? errrkkk euww
 
ibarat macam kau tak suka makan siput sedut.tapi laki kau nak makan.so,kau masakkan utk dia.sebab kau sayang die.even kau tengok siput sedut tu kau nak termuntah hijau (contoh jer ni.kang jadi isu plak)...
 
same jugak macam kau tak suka awek kau lasak2 tapi kau tahu yg awek kau tu athlete bola keranjang.so?what to do heh?cannot do anything kan?sebab dah hati kau tak suka,tapi itu yg ada depan mata.
 
so same la mcm aku.sejujurnya aku tak suke kalau bf aku ada fb.sebab apa?sebab ini:
 
1. mengendap / skodeng (stalker)
 
ape kejadah weyh kau stalk facebook bf kau,bf kau stalk facebook kau?percaya ke tak percaya nih?kalau percaya takpe.berapa peratusan gf2 kt luar sana tuh yg tak tahu password facebook bf die?berapa kali sehari kau bukak profile dia tengok siapa yg komen die?kalau tahu password die,berapa kali kau check inbox dia?hehehe...lu pikirla sendiri
 
2. tag gambar
 
jangan tag gambar yg aku ge maen snooker dgn opismate aku taw.kantoi nanti...aku cakap mlm tadi aku tidur....aku taw die tak bagi aku ge mane2 tanpa dia...die sayangkan aku....please laa...jgn tag aku....(menipu lagi)
 
3. jeles
 
ko jeles tak ade perempuan gedik komen facebook bf kau?ko jeles tak ade lelaki macho komen facebook gf kau?even takde balasan,kau kne paham yg ade org lain tengah nk mentorai dia.ye aku taw kalau tepuk sebelah tangan tak berbunyi.kan?itu yg kau nak cakap kan?pasal kejujuran kan?fine...aku cuma nk tahu perasaan kau jer.ade jeles ke takde?takde?sikit pon takde?heheh...fiber betul hati kau.good good...keep in touch.eh...keep...keep...ah aku lupe plak ape org putih cakap tuh
 
4. pisang berbuah 2 3 kali...
 
sejujurnya la dulu aku pernah terkena bila bf sudah pandai main fb,jumpa kawan lama,reunion dlm fb,cinta lama berputik kembali.
fobia la kiranya ni.tapi what to do...
 
 
so....salah ke kalau aku cakap aku tak suka bf ade fb?bukan bermakna kalau aku ada bf,die seorang yg takde fb.terpulang pada dia kalau dia nak ade fb.aku tak halang.tapi memang jujur aku tak suke.itu aje.
 
sebab apa?sebab aku pon ade facebook.so kalau gf ada facebook kenapa tidak bf pon boleh ada facebook?tak adil kan?
 
just chill la.kau nak ade facebook ke,myspace ke,twitter ke,friendster ke,tagged ke,kau punya suke.cuma aku nak tegaskan yg aku tak suke je bf ade facebook.OK? faham?
 
wassalam
 
p/s; eh chill tau.aku tak marah.cuma nk menegaskan ajer...hehehe
 
 
 

Comments

Popular Posts