Yg dekat dan yg jauh...

Assalamualaikum...

Hi guys.sekarang dah masuk bln dua belas.ye bulan dua belas.pejam mata nk tido,buka mata sambung kerja,tahu2,dah masuk bulan dua belas.cepatnya waktu meninggalkan kita.

Tahun depan entah hidup entah dah mati.siapa yg pasti?entah

Last weekend ecah dtg JB semata2 nk habiskan masa dgn kwn dia yg xseberapa nk baik ini.ecah org Muar.comel,cantik,cute,baik hati.dulu belajar sekali di Uitm Shah Alam yg selalu dihati.partner kitorg si Beda pon ade sekali.berjalan lah kami satu hari.

After this kami yg di JB pulak kene naik Key Ell.mase tu korg2 yg kt sane pulak kene layan kami mcm mana kami layan korg mse di JB.

Sampaikan aku yg FLAT weyh.tak percaya

Bonus tambahan bila ternampak anugerah Allah depan mata.ecah melting.bila aku try nk tolong,dia malu.baru aku tahu,ecah pemalu orgnya.yg tak tahu malu ialah Aku dan Beda.kahkahkah

Mamat tu mmg hensem.anyway aku pon melting.tapi mungkin itu rezeki utk ecah,aku lepaskan.hee~

2 3 hari aku tersengih teringatkan insiden itu.aku buka tingkap kereta bila mamat tu lalu sebelah kereta aku.then aku ckp "awak,kawan sy ni kem salam".

Baru aku percaya "sekarang mmg trend wanita pikat lelaki".bhahah.tak senonoh tapi harus percaya.

To ecah,good luck.aku dgr kau dah berjaya dapatkan number talipon sekolah mamat tu.senang je nk cari bila dia seorang cikgu.so ngoratlah cikgu.jgn ngorat aku.sebab aku kuat meroyan.huargghh

So just for sharing our moment.hargailah persahabatan.jangan kerana cinta pada manusia,kita hilang kasih sayangNya.kita jauh dari sahabat.



Wassalam

P/s:ade pic mamat ensem tu.setuju tak dgn aku?hee
















Comments

Popular Posts