Kias kak kiah sebelum raya

Assalamualaikum...

Ini mungkin entry terakhir aku dlm bulan ramadhan sebab lagi 2 hari ramadhan nak meninggalkan kita.yg mane berjaya puasa dengan tekun tu alhamdulillah.yg mane puasa xpenuh even badan besar gedabak pon mmg kasihan la.especially species lelaki yg berlagak macho,segak,tegang,mantap dan bergaya depan perempuan2...bile Allah suruh puasa,lembik penat letih lapar alasannye.phuiii!

Malu la....

Esok khamis,aku masih kne kerja.sabtu pon aku kne kerja halfday.tsk tsk tsk...baru berangan nak berambus awal.keringat aku amat diperlukan kat kampung.but what can i do...wkwkwk

Fenomena yg melanda diri aku sekarang ni ialah emosi bile tgok drama 7 ramadhan.mcm setan je anak die si Dhani tu.dah penat jadi miskin katanya.tak tahu ke yg Allah memandang mulia kepada mata2 yg memandang org yg miskin tu dgn pandangan yg memuliakan dan bersimpati.jangan jadi mcm Dhani okay...

Raya taun ni aku tak shopping pon.kasut xbeli,baju xbeli,ape pon takde.duit raya utk cousin2 n nephew2 tu ade la sikit.gila bersederhana taun ni.gaji pon takde der...kalau kerja gomen xpe jugak.tsk tsk tsk...takpelah.raya pon ade mama dan ayah.diorg paham sangat dah situasi anak die nih.huhu

So dikesempatan ini aku,qira ingin menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf andai selama aku membebel di alam maya ni ade yg mengguris hati dan perasaan korang sama ade sengaja atau pon tidak.percayalah yg aku takde ape2 niat untuk mengaibkan sesiapa di blog aku ni.aku pasti post2 aku adalah secara umum.kalau ada pon aku termention nama siapa2 dlm entry aku yg lepas2 tuh,bukanlah berniat mengaibkan...lagipon tiada siapa kenal kau.org kenal aku jer...qira anak pakcik azman nih...so rilek2 sudah yer...wkwkwkwk.

Kpd yg bakal pulang ke kampung tu tolonglah berhati2.tak perlulah nak bawa kete tu laju2.kang pemandu berhemah mcm aku jugak yg susah kalau dah excident.semoga syawal tahun ni akan disambut dgn gembira dan diberkati Allah.

Selamat hari raya aidilfitri.maaf zahir & batin.

Wassalam...

Comments

Popular Posts