putus tunang...

assalamualaikum

dah lame aku tak update blog. bulan ni baru 2 kali? 

gila pemalas aku nih.bhahaha...


Ya Allah bersyukurnya aku tadi. tengah buntu nak cari idea ape nk mengarut,tiba-tiba opismate aku buka cerita pasal org putus tunang yg menuntut ganti rugi sampai 1.3 juta.

hihihi...tak boleh komen byk2.nanti diorg saman aku.dah la hutang ptptn tak habis bayar lagi.huahuahua...

tapi bila fikir-fikir balik, boleh buat bisnes.bayangkan kalau 18 kali putus tunang, tak cukup jari nk pakai cincin.boleh bukak table dekat pasar karat,JB. bole jual cincin!

fobia pulak aku nk bertunang lagi. putus tunang sebelum nih naseb baek tak kne saman.kalau tidak, sampai 7 keturunanlah tak merasa nk makan nasi minyak aku.bhahaha...

eh kau percaya ke aku pernah tunang?thehehehe...takdelah.aku tak pernah bertunang apatah lagi berkahwin.so bila dengar pasal kes saman menyaman nih,ngeri pulak rasanyer.

nasihat aku, kalau nak bertunang ke,berkahwin ke,janganlah sampai saman menyaman nih.yang paling penting jangan menyakiti perasaan org lain.dulu sayang,sekarang benci.boleh pulak jadi sampai macam tuh.kalau aku ni jenis yg tak relevan, dah lama aku saman ex-boifren aku.tapi aku fikir yang die tu takdelah senang sangat nak bayar saman aku.kalau aku saman 11K pon belum tentu dia nak bayar.hehehe...sorry my ex.saja nk bagi contoh.kalau jawap test masa study dulu pon kene bagi contoh-contoh.

tapi kenapa mesti bagi contoh macam tu??

suke hati akulah.bhahahaha....

ok fine.lepas nih taknak tunang-tunang.nanti belom kahwin dah jadi muflis.hihihi...

oh oh! lupa nak wish congratulations pada si setan yg bakal bertunang this year and insyaAllah akan bernikah next year.sukalah kau yer setan dapat jumpa lubang.hahahah...jangan marah.

bye

p/s : it's complicated...


Comments

Popular Posts