Dairi Pertama Si Isteri Orang

Assalamualaikum w.b.t

Hi everybody!
Guess what? Sekarang aku dah bergelar Puan !! Kikikiki...

Nk jugak? Kawen ah cepat2.hihi

Thats why la blog ni terbengkalai agak lama dlm beberapa bulan kot.kenyataannyer aku takdelah busy gila sampai takde masa langsung nk update.ni pon asalnya aku nk update status sambil membebel kt facebook tp mcm tak chomel jer...mcm meroyan jer...mcm bosan jer...

At least blog takde org nk kutuk setakat nih.hihi

Well selepas sebulan diijabkabulkan,aku dan suami hidup berdikari mcm biasa.cari rezeki utk kami berdua.and guess what??inshaAllah taun dpn kami dah bertiga.hihihi....alhamdulillah syukur kerana dikurniakan rezeki anak seawal ini.

Hurmm susah jugak jd preggy wifey nih ek?asyik nk tidoooo jer.then mkn.then tido balik.haih...sorry hubby.terpaksa layan kerenah nk mkn mcm2.

Hubby dah cop aku pemalas nih!grrrr 

Ni kami selepas diijabkabulkan pada 12hb oktober 2013 yg lalu.muke excited ek?hehehe....

Doakan kebahagiaan kami 😊

Erm the truth is aku nk tegur sikit budak sekolah zaman la ni.yg ade friend2 dgn aku kt facebook khasnya...status cinta antara benua bagai.terkejut aku!

Aku nk share skit lah.dulu mase aku sekolah aku pon bercinta tapi belum ade facebook lagi mase tuh.so tu yg nmpak baekkkkk je aku nih kt skolah dulu.kiranyer mmg jadi murid sekolah sejati la.pegi sekolah bukak buku,balik sekolah ulangkaji.ehhh jgn tak caye...

Tapi sejak ade facebook,aku pon ajar bf aku maen facebook.kau nk tau ape jadi?bf aku tu sekarang jadi ex bf aku.aku pon tak kawen pon dgn die.kawen dgn laki aku skrg nih.

So moral of the story is,takyah ler nk batak sgt update pasal bf kt skolah.ooppss terkasor.sori2...baru blaja new vocab.hihi...dak2 skolah tau x ape itu vocab??bf tau?love2 tahu?love2??hihi

Aku pon pelik apesal la aku boleh terbyk pulak fren2 dgn budak skolah.yg herannyer tu takde pon diorg update pasal ulangkaji.semua pasal cinta dunia.perhhhh!!

Ok la cukup la bebelan utk mlm nih.nk ge bunuh setan jap ah.haaa budak sekolah jgn nk ngengade plak eh.takyah update2 tulang rusuk hilanglah,jodohku terjatuh dlm longkang bagailah.ge habiskn study dulu.ingat best ke kawen nih?

Mmg best pon.kahkahkah

Slmt mlm.wslm


Comments

Popular Posts