Dah janji...ini tunainya

Assalamualaikum w.b.t..

Entry lepas aku rasa aku ada janji utk publish pre-wed kami kan?tapi takdelah banyak pon.ade 3-4 keping je.yg lain siap lepas sanding nanti.

Tema ni aku pilih takde kena mengena pon dgn cara kami kenal.memang saja je aku nk kenang kembali zaman sekolah.pakai baju sekolah,kasut dan beg.

Thanx to opismate aku yg bg pinjam baju dan kasut sekolah anak dia.dulu mase sekolah takdelah cute mcm sekarang ni.dah pandai lap hingus.haha.

Ekslusif utk tatapan follower aku...


Cover macho & cover cute.haha


Lokasi kantin SMK tanjung Adang Gelang Patah Johor.


Jangan tiru aksi ini.jangan bawa handphone,jgn pakai stokin hitam & jgn bercinta mase sekolah.hihi

Ok itu je yg ada buat masa ni...doakan semuanya berjalan lancar.doakan kebahagiaan kami.

Wassalam

Comments

Popular Posts