Terima kasih Sharul Sani

Assalamualaikum wbt

Terkedu seketika bila aku terima mailbox dari gmail.ada yg komen "last update January tuuuu".hahah.terima kasih menyedarkan aku.

So entry ni khas utk sharul Sani (harap xtersilap ejaan nama) :)

Bukannya tak mahu update page sendiri.malas je aku besar2kan.walaupun semuanya dihujung jari.ahhhhh kali ni terpaksa ikhlaskan jari mentaip.

Kalau langkah ke 2 bulan yg lepas,entry sulung 2013,aku seperti xmelihat perancangan en?so sekarang,hari ini,malam ini...aku nk war2 kan perancangan aku.thehehe...da lame xgelak camnih.

Selain daripada tiket penerbangan ke Bandung pada January 2014...

Selain daripada persiapan baju raya 2013...

Selain daripada disarung cincin...

Selain daripada melakukan persiapan perkahwinan....


Selain daripada sibuk mencari mak andam....

Selain daripada perancangan menghadiri kursus pra perkahwinan pada April ini inshaAllah....

Dan selain daripada yg diatas tu,itu lah die perancangan yg aku perlu laksanakan pd tahun ini...

Dan alhamdulillah genap 25 tahun pada 24 february yg lalu,maka bermulanya fasa kehidupan baru aku sebagai seorang bakal pelengkap tulang rusuk seorang lelaki.inshaAllah...

Doakan kebahagiaan kami selepas ini.semoga kami dpt mengharungi dugaan sebelum menjadi yg sah...

Juga setinggi2 terima kasih kpd mama dan ayah yg memberi ala2 green light bila aku nk tamatkan zaman bujang ni kan?

Walaupun pada awalnya derang mcm xpercaya.bukan derang jer...derang2 yg lain pon rasa mcm ye x ye jer...hehe

Xpe aku terima keadaan diri aku yg ala2 student xhabis diploma lg ni.mmg cute dan nampak mcm kekanak riang yg cute tang mana pon aku tak tahu.huhu

Inilah ajaibnya perancangan Allah swt...sekejap je kan die nk buka hati hambaNya.aku bersyukur.dan aku redha.

Sekali lg.doakan kebahagiaan kami.

Percaya ka,tak mau percaya ka,susah nk dipercaya ka,muka tak boleh percaya ka....takpa takpa...yg penting KAWAN SEJATI percaya.KELUARGA SEHIDUP SEMATI pon percaya...terima kasih kpd yg berkenaan

:)

Jazakallah...

Wslm

P/s:terima kasih sharul sani :)

Comments

Popular Posts