Jangan ditinggal semua kalau tak mampu nk buat semua...

Assalamualaikum

Hi guys
Sorry dah lame x update blog.cume terfikir jer nk update tp idea dtg kejap time tgh drive.bile dah sampai rumah,idea pon hilang.

Last 2 days aku ade download GPS di talipon aku.so sekarang aku tengah gila Gee Pee Yes.aku tak sure sama ada map dah upgrade tp setakat ni tak mengecewakan sebab route yg aku test dgn yg selalu aku lalu,same.perfect.so kalau korang ade pakai android or iphone,try la download WAZE.die pic kartun warne biru.FUn gilA...

This week aku tak balik kampung sebab last week aku dah balik.hahah.bole ek camtuh.takdelah.hujung bulan kne save sikit la.last month gaji awal time raya haji.so bulan ni ade sakit sikit.ok sakit banyak actually.so kene byk sabar.mmg bulan ni aku banyak sekali meroyannya.

Mungkin rezeki family aku tahun ni lebih sikit,so ayah sekarang tengah bz besarkn rumah.ditambahnye satu lagi bilik,dgn hall yg sebesar tidak,senang nk buat kenduri katanye.kenduri???then terdengarlah kata2 daripada org2 yg tak pernah berkata2 pasal menantu la,majlis la,cucu la.dan sebagainya yg berkaitan dgn nikah kahwin.fine.aku terpakse terima.

Salam maal hijrah juga aku nk ucapkan.maaf terlambat sangat.sebab sekarang aku bz memboikot mcd.aku taknak mkn mcd lg.walaupun ayam die sangat pedas dan menyelerakan.sebab itu je jihad yg aku mampu selain berdoa.semoga Allah merahmati saudara kita di Gaza.kepada yg lain,yg taknak boikot,jgn perkecilkan usaha aku.kau org yg pengecut.ye aku tahu byk lg product yg aku guna berasal dr Israel.sedangkan Facebook pon mereka laknatullah yg cipta.tapi tak salah utk kita gunakan sebagai medium menyebarkan kebaikan.

Kalau tak boleh buat semua,janganlah ditinggalkan semua.buat mana yg kita mampu.kepada yg memboikot,xperlulah sampai bakar,serang bagai.guna otak yg kau ade.kadang2 org yg berkelulusan tinggi pon cakap tak mencerminkan ilmu di dada.kasihan

Okay nanti aku update lg.aku bz ber Gee Pee Yes.hehe.next week my besties nk dtg.so nk gather2.wsalam

P/s:penat

Comments

Popular Posts